Daca este nevoie de SUPORT TEHNIC, va rugam sa oferiti detalii privind modelul si numarul de serie al produsului AM-TEST pe care il utilizati, aplicatia produsului, parametrii de testare, detalii despre aplicatiile pe care doriti sa le implementati si rezultatele pe care doriti sa le obtineti. Aceste informatii ne vor ajuta in procesul de rezolvare a problemelor.
Dupa analizarea acestor informatii, un inginer de la Serviciul Tehnic AM-TEST va va contacta in cel mai scurt timp.
|
Daca aveti nevoie de SERVICII DE REPARATIE, va rugam sa furnizati detalii privind modelul si numarul de serie al produsului. Apoi, oferiti o descriere detaliata a problemei si erorii cu care va confruntati. Asigurati-va ca furnizati informatii corecte despre aplicatia produsului la momentul aparitiei erorii, incluzind valoarea tensiunii de lucru, valoarea curentului de lucru, a defazajului, a puterii auxiliare precum si orice alte detalii care ne vor ajuta in procesul de depanare.
Dupa analizarea acestor informatii, un inginer de la Serviciul Tehnic AM-TEST va va contacta sau va va emite un numar de Autorizatie de Returnare a produsului (Return Material Autorization - R.M.A.), cu instructiunile de transport la sediul firmei AM-TEST.
|